С началото на учебната година започна прилагането упражненията от първия интелектуален продукт „Подобряване на практиките за четене“. Обхванати бяха ученици V- XI клас.
От тестваните упражнения като любими на учениците се откроиха:
„Бързо четене – Показалка с метроном“ и „Бързо четене – Показалка без метроном”, където се установи, че по-трудните текстове се четат по-лесно с помощта на показване. Упражнението беше тествано на български език, английски език, а в горните класове и на руски език;
„Гладко и плавно четене“ и „Хорално четене“, където учениците развиваха умения за гладко четене на глас и разбиране, в контекста на подходящи за знанията и възрастта им текстове. Учениците работиха по двойки водиха си бележки относно гладкостта на изказа, наличието на пропуснати думи и думи с грешно произношение. След като, всеки получи оценката, за представянето си.
Постигнатите резултати бяха добри и благодарение на обратната връзка, преподавателите разшириха наблюденията си върху цялостното представяне на учениците.
Повече за проекта може да намерите на: UNEX T-YOU – UNEX T-YOU